5 november 2012

instagram.






Tycker att det känns lite svårt med variationen ibland, att producera både på bloggen och på instagram. Instagram är ju hundra gånger snabbare och enklare att uppdatera - därav att det mesta som händer syns där. Men att komma på helt andra objekt och stunder att fota för bloggen är svårt! Speciellt när jag måste hålla tillgodo med telefonen i väntan på ett nytt objektiv. Så, lusten inför att skapa här i det nya är dubbel!



Ovan ses ett axplock av oktobers instagrambilder. 

2 kommentarer:

  1. Jag brukar försöka att inte blanda ihop mina nosar och Instagram men ibland är det svårt att inte "göra dubbelt"! Och dina vackra bilder ser jag gärna om och om igen, du är så himla duktig! Å så blir jag mer nyfiken på hela ditt hem: du verkar ha så fantastiskt bra smak!

    Kramar!

    ps. saknar gamla bloggen lite där man fick mer inblick i din vardag och dina goa ungar å sådär. men jag förstår att du inte vill lämna ut dig. jag har ju lösenordsskyddat vissa delar (de som berör mina barn på ett "känsligt vis" eller de med bilder i huvudsak) men är ju inte alls samma sorts blogg som den här ändå. jag tycker jättemycket om din! äh, så fjäskigt det blidde... men du förstår säkert hur jag menar ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Först och främst, tack för dina fina ord om mina bilder och vårt hem :)! Kanske kan du gissa vad jag drömmer om att jobba med ;)...

      Vet du, jag känner lite som du med nya bloggen. Och har tänkt på att t ex du nog saknar vardagslivet lite, det blir som platt med bara ytligheter (hur vackert det än må vara...). Samtidigt känner jag, som du ju vet, att jag inte kan "hänga ut" (överdrivet uttryckt) barnen när de inte har något eget val. Då blir det liksom inget kvar känns det som, de är ju hela min vardag just nu! Jag känner iaf att jag vill landa i något slags mellanting här inne, kanske med mer ord än bilder om vad vi gör, och om bilder så inga klockrena på barnens ansikten t ex. Jag vill inte skydda delar av bloggen (vet inte ens om det går på blogger?!) utan det som finns med är det jag kan stå för och vill förmedla. Förstår verkligen precis hur du menar och tycker inte det känns fjäskigt, tvärtom - bra med respons och konstruktiv feedback!

      Kram till dig fina du!

      Radera


Tack för att du vill lämna en hälsning här! Det gör mig glad och inspirerar. Frågor svarar jag på i kommentarsfältet.

~ Karin ~