1 februari 2013

april april.



Skåpet FABRIKÖR hör till nyheterna som lanseras på IKEA i april. Lite sjukhuskänsla på det va?!
Bild Livet Hemma/IKEA.



Karmstolen ESBJÖRN är en annan nyhet, svartlaserad bok. Den var ju riktigt snygg.
Vilken tur att vi inte är i stolköpar-tagen riktigt än ;)!  Bild Livet Hemma/IKEA.


Surfade in på IKEA-bloggen Livet Hemma idag. Vårnyheter är på ingång och de finns i varuhusen från april. En hel del skönheter i det jag sett. Vi har för litet hus. Det bara är så.



Ja, så var den borta. Årets första månad. Och vi är inne i mellanmånaden februari. Mellan vinter och vår. Tur att den är rätt kort. I våra trakter innebär februari dessutom turistanstormning big time - något som jag kanske inte hurrar över, även om jag mycket väl förstår att det gynnar bygden. Än så länge är liksom inte vår lilla stad optimerad för all denna trafik. Lindrigt beskrivet. Men nog om det.



Idag har vi haft en alldeles ljuvlig vinterdag i lagom-kallt-väder och strålande sol. De lite varmare dagarna som varit resulterade i en isgata på vägen utanför så idag har storasyster haft sparktävling med mormor. 
"In Sweden we call it a kick". Ha ha.



Fin helg på er. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Tack för att du vill lämna en hälsning här! Det gör mig glad och inspirerar. Frågor svarar jag på i kommentarsfältet.

~ Karin ~