27 juli 2013

höstkänsla.










Nog smyger sig känslan på. Att hösten nalkas bakom dörren. Sista dagarna i juli nu och nästa vecka är vi i augusti. Visst är det en massa härliga varma dagar och kvällar kvar, men idag har jag anat de första gulnande löven. Kan även bero på den enorma torka vi har just nu men ändå. Augusti är ju början på slutet av sommaren. 



Jag är ett höstbarn. Det är nog därför jag tycker det är lite mysigt när den kommer smygande, framförallt vaknar min lilla göra-om-nerv. Jag vill göra om det mesta här hemma. Ut med gammalt och in med nytt. Börja om. Sovrummet kommer att bli först ut.






Bilderna i inlägget har jag fotat i en fin väns hem, hos henne finner jag mycket inspiration och glädje. Och det kommer mera härifrån.

1 kommentar:

  1. Kul att inspirera och att bli inspirerad av dig! Jättefina bilder, du är så bra på att fota! Kram på dig//Jenny

    SvaraRadera


Tack för att du vill lämna en hälsning här! Det gör mig glad och inspirerar. Frågor svarar jag på i kommentarsfältet.

~ Karin ~